별들이 넘실거리는 바다

Jus Right - Robin Thicke 본문

일상/오늘의 선곡

Jus Right - Robin Thicke

StarCatcher 2015. 2. 6. 01:04




Jus Right - Robin Thicke



It's just right, it's just right

그래 그렇게, 바로 그렇게
A millions words never say

어떤 말들로도 표현할 수가 없어
The way I truly feel about

내가 진정으로 느끼는 대로를 말이야
The one I just cant live without

내가 너 없인 살 수 없다는 것도 말이지


Cause it's like that, it's like that

좋아, 정말 좋아
The way you move the way you dance

너의 움직임과 너의 춤이 좋아
The way I know the moment when

나는 때를 알고 있어
You need my love, you need my hand
너가 나의 사랑과 나의 손길을 원하는 순간을 말야
And all I want to do is see you

내가 원하는 모든 것은 널 보는 거고
All I want to do is please you

내가 원하는 모든 것은 널 즐겁게 해주는 거야
I'm hypnotized by everything you do

너가 하는 모든 것에 난 홀렸어
I hope I'm just right for you

내가 맘에 들길 바라

And baby I know you're the only one for me

너가 나에게 꼭 맞는 사람임을 알아
And its right there on your lips

너의 입술을 그렇게
And its right there in your kiss

너의 키스도 그렇게
And baby I know, you're the only air I breathe

너는 내가 숨쉬는 공기와도 같음을 알아
And and its right there on your lips

입술로 그렇게 하는 게 좋아
And its right there in your kiss

키스로 그렇게 하는 게 좋아

Just right....

그래, 그렇게

I take you here, I take you there

나는 너를 여기로, 저기로 데려가
I take your body anywhere

너의 몸을 어디든지 데려가
Baby I work so hard for you

너를 위해 열심히 일했어
To make your fantasy come true

너의 환상을 현실시키기 위해서 말이야

Cause it's like that, it's like that

그래 그렇게
I got your front, I got your back

너의 앞모습 뒷모습 다 내거야
We'll take it slow, we'll make it last

우리는 이제 천천히 할거야, 우리는 마무리를 지을거야
'Cause it's like that, it's like that.

그래 그렇게 

A little bit sweet, a little bit spice

약간은 달콤하게, 약간은 맵게
A little bit naughty, a little bit nice

.약간은 심술궂게, 약간은 부드럽게
Tell me baby that you need me too

너도 원하는 것을 얘기해 봐
That I'm just right for you

너도 내가 좋다고

And baby I know you're the only one for me

너가 나를 위한 사람임을 알아
And its right there on your lips

입술에 그렇게 하는 게 좋아
And its right there in your kiss

너의 키스가 좋아
And baby I know, you're the only air I breathe

난 알아, 너는 내가 숨쉬는 공기와도 같음을
And its right there on your lips

입술을 그렇게 하는 게 좋아
And its right there in your kiss

너의 키스가 좋아






어...나는 그냥 멜로디가 좋아서 고른 곡이었는데..



Comments